2012. augusztus 2., csütörtök

Az utolsó 'tangó'





2012. augusztus 11.

*Harry*

- Induljunk már! - veszekedtem a srácokkal, bár azért nem mondanám, hogy komolyan
- A buli nem rohan el! (Zayn)
- De eltelik úgy az éjszaka, hogy te a tükör előtt állsz, Niall pedig a fejét tömi és lám már vége is lesz a bulinak.
- Jól van na, mehetünk már!

***

Megérkezett a taxi és már hamarosan ott is voltunk  a Rose-ban. A buli már ment, de még abszolút nem hágott a tetőfokára. A srácokkal letelepedtünk egy sarokba és hozzáfogtunk magunkba tölteni az alkoholt. Liam-nek nem ezek a bulik a kedvencei, amikor bébiszittert kell neki játszani, de gondoljuk végig, hogy mi lett volna, ha ő nem lenne. Hány botrány kerekedett volna már, össze számolni sem merem.
Kellő mennyiségű szeszesital után bementünk a táncparkettre lejteni egyet. Kiscsajok jöttek- mentek. A bátrabbak meglehetősen kihívóak voltak. Nekem megakadt a szemem egy gyönyörű szőke lányon. Szemmel láthatólag egyedül volt és elég erősen minket szugerált.

- Csatlakozhatom? - dobtam le magamat a mellette levő bárszékre
- Ha nincs jobb dolgod, mint egy antipartiarccal itt ücsörögni!
- Nem, azt hiszem az most egészen jól esne. De áruld el, hogy miért kínzod itt magadat, ha nincs is kedved bulizni?
- Inkább kiért! - kérdőn tekintettem rá, ő pedig a többiek felé bökött
- Melyik tetszik? - sóhajtottam egy nagyot
- Jaaa, nem! A barna csaj, aki éppen Louis haverodon tekereg, a legjobb barátnőm. Ő vett rá, hogy jöjjünk el, mert valami "biztos" forrásból megtudta, hogy itt lesztek és ezek szerint tényleg igaz lett, és ő feltétlenül itt akart lenni.
- Biztos forrás... az király, akkor szerencsétek volt, mert ma találtuk ki, hogy bulizunk, azt meg hogy hova jövünk csak most döntöttük el délután.
- Az tényleg izgi, mert mi már tegnap "tudtuk".
- Hmmm... még jó, hogy így döntöttünk végül, különben itt unatkoznátok... A nevedet elárulod?
- Nell Sparks
- Nell... szép! Azt tudod, hogy mit jelent?
- Igen, 'fény'.
- Szóval a neved 'Fény Szikrák'?
- Valami olyasmi, de valahogy a Nell Sparks-t jobban szeretem.

Őszinte leszek, még egy darabig szédítettem, majd áthívtam magamhoz egy italra. Hagy ne mondjam nem kellett neki könyörögni.

*Nell*

Helyzetemet tekintve hülye lettem volna nemet mondani Harry invitálására. Több, mint egy fél éve szakítottam az ex-emmel. Azóta begubóztam és hím neműekkel még csak nagyon szóba sem álltam. Valamint az elfogyasztott alkohol mennyiségét tekintve a józan ítélőképességem is tova szállt. És mondjuk ki: egy popsztár ágyában landoltam.
Hívott egy  taxit, gyors odaköszönt a többieknek és már úton is voltunk hozzá. Az úton igen erősen el voltam foglalva vele és a nyelvünk játékával, csodálom, hogy a taxis nem dobott ki minket. A házban egyenesen húzott maga után fel az emeletre, csak a telefonja halvány fénye világította meg némiképp a lépcsőt, hogy ne essünk hasra, bár szerintem jelen esetben még azt is élvezni tudtuk volna.
Egy szobába érkeztünk, a függöny nem volt behúzva, a hold bevilágított az ablakon. Egyéb esetben teljes mértékben romantikus lett volna, bár a vágyak felkorbácsolására így is tökéletes volt. Annyira igyekeztünk lecibálni a másikról a felsőjét, hogy teljesen összegabalyodtunk és nevetve borultunk az ágyra.
- Van kedved pancsolni? - puszilt bele a nyakamba, ami tegyük hozzá, hogy az egyik gyengém
- Hmmm... legyen?
- Ahan, - s azzal már húzott is magával a fürdő felé.
Útközben megszabadultunk a ruháktól, s ezalatt valamikor rátenyerelt egy távirányítóra, amivel halk zenét kapcsolt, majd a sötétben betámadtuk a zuhanyzót. Azt kell mondjam, hogy nem sok kellemesebb dolog van annál, mint a kellemes hőmérsékletű víz alatt egymást kényeztetni.

A víz csak folyt, mi pedig simogattuk és csókolgattuk egymást. Ahogy forrósodott a hangulat Harry döntött úgy hogy inkább vízszintesben folytassuk, előkapott valahonnan egy nagy puha törölközőt és azzal itattuk fel a nedvességet.  Érintése a bőrömön szikrákat szórt, kívántam őt... minden porcikámmal. Én húztam sietős léptekkel az ágy felé. amire ő óvatosan lelökött és felülkerekedett rajtam. Minden érintését kínzásnak éltem meg, mégis úgy kívántam, mint nem sok mindent még az életben. Ahogy csókjaival az ajkaimtól a köldököm felé haladt, s azzal a kezével, amelyikkel éppen nem támaszkodott -  cirógatott, gondosan egyetlen négyzetcentimétert sem kihagyva rajtam. Úgy éreztem, hogy hogyha ez így folytatódik, akkor nekem nem kell több a gyönyörhöz, így jobbnak láttam, egy kicsit pihentetni az én idegszálaimat.


Egy ügyes mozdulattal én kerekedtem felül. Lábamat csípőjén átvetve ültem meg a hasán, a kezeimmel a mellkasán támaszkodtam. Egy kis ideig nem mozdultam, csak néztem őt és hagytam, hogy ő is gyönyörködjön a látványban.  Szerencsére mindig is magabiztos voltam és nem jöttem zavarba, ha fedetlenül látnak, persze ez nem azt jelenti, hogy egy oltári nagy ribanc vagyok. Tény, hogy 19 éves vagyok és az elmúlt 4 évben 6 pasival volt dolgom, de egyikkel sem így, mint Harry-vel, tehát, hogy az első találkozásunk után két órával már a lakásán vagyok és az ágyában fetrengek.
Lehajoltam hozzá, ujjaimmal a sima mellkasát cirógattam, ajkaimat pedig állától a füle felé siklattam. Kirázta a hideg, nekem pedig örömet okozhatott az, hogy valakinek örömet okozhatok. Egy forró csók után lejjebb csusszantam és férfiasságával kezdtem játszani. Simogattam, csókolgattam ...
Valószínűleg olyasmi játszódhatott le benne, mint az előbb bennem, ugyanis a kezem után nyúlt és felhúzott magára. Végignyúltam felsőtestén, édes csókcsatába kezdtünk, mialatt ő a hátamat cirógatta, én pedig a hajával játszottam. Ez alatt úgy kerültem alulra, hogy szinte észre sem vettem.
Lejjebb vándorolt, a combomat kezdte simogatni kívülről befelé, az én számat pedig egyre hangosabb sóhajok hagyták el. A combom belső felén a simogatások és csókok, úgy hatottak, mintha tüzes vassal cirógatnának, mégis leírhatatlanul jól esett és ezt még lehet fokozni. Ajkaival hamar megtalálta az enyémeket, és jelzem még mindig lent tartunk. S engem a gyönyör első hullámai utolértek. Feljebb mászott, a hasamat és melleimet kényeztette, hagyva hagy pihenjem ki magamat.
- Ne kínozz tovább... - nyögtem, s mondatom hatására végre magamban érezhettem. Az önkontrollom végleg tovaszállt, már-már önkívületi állapotban sóhajtoztam és nyögdécseltem, de öröm volt számomra, hogy én is ugyanezt váltottam ki belőle.
- Te vagy a legjobb Katy!
- Nell! - homályos tekintettel nézett fel rám, nem volt már magánál - Nell-nek hívnak, de ne dumáljunk ... folytasd! - nyögtem. Nem kellett neki kétszer mondani, s máris újra elmerült az előző tevékenységében. Élveztem... piszkosul és nem érdekelt, hogy később mit fogok gondolni.
A nyögdécseléseimet apró sikolyok váltották fel és a kiskaput az tette be, amikor megéreztem, hogy őt utol érte a gyönyör, akkor már én sem tudtam tovább magamat tartani...
Hanyatt feküdt, engem magával húzott. fejemet mellkasán pihentettem és csak pihegtünk.
Harry hamar elaludt, ezt amikor észrevettem, egy kis mosoly keretében nyugtáztam, hogy kellőképpen kimerítő voltam, de nekem nem nagyon ment az alvás. Idegen helyen, idegen pasi karjai közt, azért annyira nem egyszerű. Nagy nehezen elszundítottam, de hamar felriadtam. A telefonja ott volt az éjjeli szekrényen, óvatosan, hogy fel ne ébredjen utána nyúltam. Reggel 5 óra volt. Gyorsan magamra rángattam a cuccaimat és írtam neki egy cetlit.

" Köszönöm a tegnap estét, de azt hiszem könnyebb lesz így, ha én időben lelépek. Mindenesetre a számomat itt hagyom: +8654368876543, de ez nem ró rád kötelességet. Nell xx"

Fogtam egy taxit és hazafelé vettem az irányt. London elég nagy, majd másfél órát kocsikáztam mire hazaértem. A szememet lehunytam, fejemet hátravetettem az ülésnek és csak most tisztult ki bennem a gondolat, hogy mekkora hülyeséget is csináltam, annak ellenére, hogy piszkosul élveztem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése