2012. október 29., hétfő

Play hard 3

*Lacey*

A bevásárlás után, miután otthon kipakoltunk Harry rögtön kicsavarta az egyik borosüveg nyakát. Kérdő tekintetemre csak annyi volt a válasz : "Így jobban megy!" Visszafogtuk magunkat, mert azért tök részegen főzni sem lehet. A munkamegosztás annyiból állt, hogy Harry főzött én meg a pult szélén ülve lóbáltam a lábamat és az egy-két pohár bortól bemelegedve jártattam a számat.
A kaja elkészült, a nevét nem tudom... igazából Harry sem. Finom volt, megettük. Majd egy film társaságában elfogyasztottuk a maradék bort is.
Rám az ilyen fogyasszunk alkoholt, de közben csak egy helyben ülünk szituációk eléggé álmosító hatással vannak, így mikor már csak kókadoztam Harry elpaterolt fürödni. Egy gyors zuhany után már egy szál törölközőben tántorogtam a szoba felé. Harry pedig felváltott a zuhanyban. Belebújtam a kis selyem hálóingembe, amit Harry mellett nyugodtan hordok, Niall mellett viszont nem mertem, majd ágyba dobtam magamat. Ekkor viszont a tudatomba hasított a tény, hogy elfelejtettem fogat mosni, márpedig ha én valamit a fejembe veszek, akkor az onnan nem tágít...
Harry mikor visszajött csodálkozva nézett rám.
- Te még ébren?
- Elfelejtettem fogat mosni és így nem tudok aludni. - motyogtam és feltápászkodtam az ágyról
- Jöhetek én is? Bepakolom addig a mosógépet, meg én is fogat mosok utána...
- Gyere! Csak ezt is tedd bele. - nyomtam a kezébe az egyik pólómat, ami bent maradt a szobában
Míg én a fogamat sikamikáltam ő tényleg a mosógépnél kotorászott. Majd amíg ő mosta a fogát, meg szárította a haját én felültem a mosógép tetejére és szóval tartottam. A végén már ő is csak állt nekitámaszkodva a mosdónak és beszélgettünk. Lehet reggelig is elbeszélgettünk volna így, viszont mivel zsibbadt a hátsó felem így mocorogni kezdtem, aminek köszönhetően belerúgtam a mosógép ajtajába, becsukódott, a mosási program pedig elindult.
- Kössz Lacey! Te maradsz fent, hogy megvárd, hogy lejárjon és kiteregess! - dörmögött
- Mert?
- Mert nem akartam csak reggel elindítani.
- Nyugi van már, nem lesz baja attól még, hogy reggelig benne marad.
A téma elterelődött, mosógép mizéria lezárva. Vagyis majdnem. Ugyanis meg van ezeknek a masináknak az a jó tulajdonsága, hogy rezegnek. Amikor ez eljutott a tudatomig, az valószínűleg kiült a fejemre is, mivel Harry-nek egy gonosz mosoly csillant az arcán és hirtelen két lépéssel már ott is állt előttem, hogy még csak véletlenül se tudjak leszállni.
- Mit csinálsz? - kérdeztem kissé idegesen
- Én? Semmit! - mondta ártatlan képpel
- Akkor menj arrébb! - követeltem
- Eszem ágában sincs! - vigyorgott gonoszan
- Harry! - mordultam rá
- Ne mondd, hogy nem élvezed! - mondta egészen más, mély mégis lágy hangon
- Épp ezzel van a baj!
- Nincs ezzel baj!
- Ne most akarjunk tönkretenni egy életre szóló barátságot! - ez már inkább könyörgés volt
- Nyugi... Lazíts... Nem teszünk tönkre semmit! - A hormonjaim, a mosógép és Harry egy időben játszott velem. Hát ki lehet ezt bírni?... Erősen kapaszkodtam a mosógép szélébe, Harry pedig közelebb  hajolt. Szájával O-t formált, így finom átmenetet képzett a fújás és a lehelet között. A nyakamat kezdte vele csiklandozni és én önkéntelenül is hátravetettem a fejemet, ezzel még több teret adva neki. A légzésem gyorsult, olykor akadozott. A mosógép pedig csak finoman riszált... riszált. Látva azt, hogy teljesen megadtam magamat, és fokozódó izgalmamat, Harry felbátorodott. A lehelete a mellkasom felé is vándorolt olykor, hosszú ujjaival pedig az oldalamat simogatta, majd áttért velük a gerincemre. A számat már nem csak a sóhajok, hanem apró nyögések is elhagyták. Ennyi volt, nem bírtam túl sokáig ezt a sok kényeztető impulzust. Testemben szétáradt az orgazmus ezer apró darabkája és én pihegve dőltem előre. Harry vállára hajtottam a fejemet, aki készségesen megtartott. A cirógatást felváltotta, hogy már teljes tenyérrel simogatta a hátamat és nyugodtan várta, hogy én összeszedjem magamat. Légzésem hamarosan újra egyenletessé vált és le is lassult majdnem normális tempóra.
- Elalszol itt a vállamon? - simított végig az arcélemen
- Nem állok tőle messze! - sutyorogtam, mivel ennél határozottabb hangokat még nem voltam képes kiadni magamból.
- Gyere te, nőszemély! - egy ügyes mozdulattal valahogy az ölébe kerültem és már úton voltunk a szobába. Ittasan nem épp a legstabilabb ő sem, de mégis sikerrel megközelítettük az ágyat - Mostmár el tudsz aludni?
- Szomjas vagyok! - nyöszörögtem
- A helyedben én is az lennék! - kuncogott és kifelé indult a szobából. Erről az éjszakáról ez az utolsó emlékem.

***

- Megint nem húztad be a függönyt. - korholtam Harry-t, amint felébredtem. Úgy odatűzött az arcomba a nap, hogy a szememet sem bírtam kinyitni. Bár azért egy koratéli reggelen valamilyen szinten ennek is örülni lehet.
- Nem fáj a fejed Morgó? - simított bele a hajamba
- Ne közelíts! - csattantam fel, mert így kijózanodva már nem tűnt olyan jó mókának a tegnap este
- Vendégünk van. - hívta fel rá teljesen nyugodt hangon a figyelmemet, gondolom nem akarta, hogy kikotyogjak valamit. Felemeltem a fejemet, így kikerülve a napsugárból már legalább láttam is.
- Ohh... Szia Niall. - mosolyogtam, majd visszavetettem magamat a párnára. Ekkor jöttem rá a kellemetlen tényre, hogy csak a kis selyem hálóingem van rajtam. - Legalább betakarhattál volna te barom! - Szidtam Harry-t és közben eszeveszettül cibáltam magamra az említett darabot.
- Óóó... Nem hiszem, hogy ez Niall-nek túlzottan ellenére lett volna. - Niall csak diszkréten elpirult, de nem szólt közbe a vitánknak.
- Attól még szemét voltál! Ne akard szépíteni! Inkább bocsánatkérés képen hozzál nekem inni.
- Ott van melletted a narancslé, amit az este felhoztam.
- Köszi. - felültem, hogy igyak és megláttam a szekrény sarkán a gyógyszert, amit reggelente szednem kell. Először bosszankodtam, hogy milyen felelőtlen vagyok, amiért ráittam. Majd eszembe jutott, hogy lehet, hogy annak a hatása, hogy mostanság csak úgy forr a vérem. Gyorsan széthajtogattam a betegtájékoztatót és rövid keresgélés után meg is találtam a mellékhatások között az ide vonatkozó taktusokat: 
"Fizikai ingerekre túlzott érzékenység."
"Szokásostól erősebb szexuális étvágy."
Egy kis kuncogás hagyta el a számat.
- Mi az? - néztek rám kérdőn 
- Semmi. Megyek behozom a teregetni valót. - nem kívántam ismét belemenni a huncut témába

Visszatértem a ruháskosárral és hozzá is láttam. A srácok éppen a nap hátralevő részét beszélték és megcsapta a fülemet, hogy Harry-nek valahova el kell mennie. Kicsit dühösen fordultam a szárítótól a srácok felé.
- Te most komolyan képes voltál iderángatni Niall-t, mert neked el kell menni? - szórtak szikrát a szemeim Harry-re
- Nem kellett rángatni. - vont vállat
- Tényleg azt hiszed, hogy beszámíthatatlan vagyok? Ha nem tűnt volna fel, akkor őrülök meg, ha valaki a közelemben van. - vetettem egy sokat mondó pillantást felé
- De feltűnt! - nevetett - De inkább őrülj meg... ahogy te fogalmaztál... Minthogy rosszul leszel és közben egyedül vagy. - nézett komolyan, ellentmondást nem tűrően - Mellesleg jobban tennéd, ha húznál magadra valamit, amit ruhának lehet nevezni, még mielőtt mi őrülünk meg. - kuncogtak
Három lépéssel ott termettem Harry szekrényénél. Kivettem az egyik melegítőnadrágját, belebújtam. Elővettem egy pólót, finoman kibújtam a hálóingből, majd magamra húztam a pólót. Bár mindezt háttal állva tettem meg nekik, de a hatás nem maradt el, ez látszott az arcukon...

2 megjegyzés:

  1. Hát ez eszméletlenül jó!Elő jöttek a huncut ötletem.Folytasd kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett:) Remélem valamelyik részben lessz egy édes hármas...bár már csak a sima is elég lenne:$$

    VálaszTörlés