2012. október 4., csütörtök

Love feels


*Lacey*


- Lacey, ez lehet, hogy furcsán fog hangzani, de féltékeny voltam. - mondta kicsit tétovázva
- Ami azt illeti, én nem mondanám, hogy furcsán hangzik, vagy meglepett volna. - mondtam biztatóan...


- Jó, de ha tovább folytatom, akkor lehet, hogy nem így fogsz reagálni. - itt egy jó nagy       lélegzetvételnyi pihenőt tartott. 
       - Nem egy lánnyal volt már dolgom és én igazán szerettem azokat, akikkel tényleg komolyabb volt a kapcsolatom. Viszont valami hiányzott. Volt valami, amit nem tudtak megadni sem a futókalandok, sem a tartósabb kapcsolataim. Sokáig nem tudtam, hogy mi az, de szépen kitisztultak a gondolataim. Valójában Nell volt az utolsó lány, akivel együtt voltam - azért belegondolva, hogy november vége van, ez meg még augusztusban volt. Harry-t ismerve már önmagában ez a tény is elismerésre méltó. 
      - és azóta rengeteg minden történt. Nekem pedig napról napra tisztult a fejem. Magamnak is iszonyat nehéz volt bevallani, de mostmár teljesen biztos vagyok a dolgomban. Egy ember van akit szeretek... Ő pedig Louis! - Végig tartottuk a szemkontaktust, de ő ezt az utolsó mondatnál már nem bírta. Tekintetét a földre szegezte és éppen csak hogy suttogta, mintha attól tartana, hogy rajtunk kívül bárki meghallhatná, vagy éppen azt sem akarná, hogy én meg halljam. 

Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. Kicsit szégyen, hogy a legjobb barátja lennék vagy mi, de semmit nem vettem belőle észre. A könnyek lassan gyülekezni kezdtek a szememben. Egyrészről a megkönnyebbülés, hogy maradhatunk barátok és nem fog bonyolódni a kapcsolatunk. Másrészről viszont aggódtam érte, nyilván nekem is mindjárt az cikázott a fejemben, hogy Louis egy percig nem biztos hogy így érez. Vagy ha még valami csoda folytán ki is alakulhatna közöttük valami, akkor pedig nagyon sok bántás érné őket és bár vagány fiatal srácok mindannyian, de igazából nagyon érzékenyek. 
Kezeimmel letöröltem a könnyeimet, s mozdulatomra Harry is felfigyelt. Rám emelte tekintetét és sütött belőle a kétségbeesés. 
- Én nem akartalak megbántani. Vagy azt is megértem, ha többet látni sem bírsz. - csuklott el a hangja és láttam, hogy már neki is nedvesek a pillái. Letettem a teámat az asztalra és átmásztam az ölébe. Odakucorodtam, az arcomat meg a vállába temettem. 
- Még hogy látni sem akarlak! Hiszen majdnem mindennél többet jelentesz nekem, soha nem foglak magadra hagyni! - szorítottam erősebben, ő is szorított az ölelésén és a hátamat kezdte simogatni, majd remegő hangon kérdezte
- Akkor miért sírsz?
- Mert féltelek!
- Mitől?
- A világtól!
- Amíg olyan emberek vannak körülöttem, mint a családom, te és a srácok, addig én nem félek a világtól! - egy kicsit hallgattunk, majd Harry törte meg a csendet újra - Tudod mennyivel könnyebb így, hogy végre kimondhattam.
- Örülök neki, hogy én voltam az akinek elmondtad.
- Csak azt nem tudom, hogy ezek után mihez kezdjek.
- Várj!
- Mire?
- Arra, hogy úgy érezd, hogy el tudod mondani neki is. 
- Most egy kicsit összekaptunk, de ez az egy hét újra olyan közel hozott minket, hogy már kétszer is majdnem kimondtam neki. 
- Összevesztetek?
- Csak egy kicsit megsértődött, semmi komoly. Tudod mitől tartok még?
- Mitől?
- Attól, hogy hogyha még nem is lesz köztünk semmi, a többieknek akkor is meg kell tudni. És mi lesz, ha egy mocskos buzinak fognak tartani? És csak azért tűrnek majd meg a bandában, mert 1D csak akkor van, ha öten vagyunk?
- Nézd, én azért ezt nem feltételezném róluk. Niall-t ismerem a legjobban és valahogy nem tudnám ezt elképzelni róla...
- Niall az más tészta. - vágott közbe a mondatomnak - Ő szerintem még a nyakamba is ugrik ha megtudja, hogy nem beléd vagyok szerelmes.
- Ezt inkább hagyjuk! - kuncogtam
- De még mindig ott van Liam és Zayn. És Zayn-től tartok jobban.
- Harry, pontosan Zayn az, aki tudja, hogy milyen ha valakit jogtalanul elítélnek. 
- Igazad van. Úgy szeretem, hogy tudsz tiszta fejjel gondolkodni akkor is, amikor én nem. - nyomott egy puszit az arcomra
Egy kicsit beszélgettünk még az elmúlt hétről. A Louis témát nem feszegettük tovább, egy napra hirtelen elég volt ennyi.
- Jól el szaladt az idő, nekem lassan indulnom kellene.- kaptam észbe 
- Nem akarsz itt maradni? Olyan régen aludtál már velem, hogy szinte a napját sem tudom! - vetette be a kiskutya nézését
- Az csak egy dolog, hogy megbeszéltük a dolgainkat, de azt azért nem fogom elfelejteni, hogy Niall állt mellettem, amikor szükségem volt rá. 
- Menj is, már biztosan nagyon vár. - kacsintott egyet én pedig válaszul bele boxoltam a vállába
- Ne gondolj túl sokat a dolgok mögé!
- Oké! - adta meg magát.

Elindultam, de az ajtóban még megállított. 
- Neked biztos nincs problémád ezzel az egész én és Louis dologgal? - kérdezte komolyan
- Bolond vagy? - kacagtam - Az én directioner szívem Larry csücske csak most kezd igazán dobogni.  De amúgy sincsen semmi problémám vele. Én szeretlek téged és úgy fogadlak el, ahogy vagy. - Öleltem át szorosan, majd egy puszival elköszöntem.

***

- Azt hittem már haza sem jössz! - fogadott eléggé közömbösen Niall
- Bolond vagy! - mosolyogtam rá és öleltem meg - Tény, hogy nagyon boldog vagyok, hogy kibékültünk, de nem felejtettelek el!
- Gyere együnk, rendeltem vacsit.
- Ennek örülök, mert már nagyon éhes vagyok. 

Nagyon jól telt az esténk. Sokkal felszabadultabb voltam és ez Niall kedvére is kihatott. Végig nevettük az estét, de én előbb-utóbb kénytelen voltam elindulni fürdeni, mivel másnap reggel nekem iskolába kellett menni. Fürdés után bebújtam az ágyba és amíg Niall pancsolt én megosztottam twitteren a világgal az érzéseimet. 

@EllieL1D : Larry feels <3 Happy ever after... :)


Amikor ki akartam lépni a privát üzeneteknél ott virított egy kis 1-es, így hát megnyitottam.
Harry volt az és csak egy szót írt:
- Lebuktál :P
- Le ;) - az én válaszom pedig ennyi volt. Majd mikor Niall is odaért mellém, boldogan hajtottam álomra a fejemet. 

11 megjegyzés:

  1. Hát ez elég érdekes.. én nagyon szeretem ezt a blogot, de őszintén szólva ez már így nem tetszik.. Harry meleg?! szerintem ezzel elrontottad.:/ de ez az én véleményem.. lehet van akinek tetszik.. Szandii xx

    VálaszTörlés
  2. sajnos egyet kell értenem az elöttem szólóval...ki nem állhatom a meleg sztorikat..de olvasni fogom továbbra is de igy már nem tetszik annyira :/ és bocsi akinek tetszett

    VálaszTörlés
  3. Igen lányok erről beszéltem, hogy tartok tőle, hogy sok embernek nem fog tetszeni.
    Én ezt az első perctől fogva így akartam és nem fogom megváltoztatni. Viszont nyilván folytatódik a Lacey-s szerelmi szál is. És nem áll szándékomban egy meleg blogot csinálni belőle. Nem arról fog szólni, hogy Harry és Louis hogyan nyáladzanak. Hanem lenne még egy-két érdekes húzásom.
    Remélem eddig elnyerte a sztori annyira a tetszéseteket, hogy adtok neki még egy esélyt és folytatjátok tovább az olvasást. :S

    VálaszTörlés
  4. Húú.. Ági ez most egy kicsit megütött. :( Nagyon sajnálom, mert szeretem, ahogy írsz és szeretem ezt a történetet is.. (Mondjuk most már kevésbé..) Nem tudtam, hogy ez Larry-s sztori lesz, hiába az a blog címe. A vicces, hogy még el is gondolkoztam rajta, hogy ez miért Larry-s ?! .. Nem tudom, hogy fogom-e tovább olvasni, mert ez szarul érintett, mivel nem tudtam, hogy Hiszel a Larry-ben.
    Ezektől eltekintve 2 vagy 3 nap alatt végeztem a történettel és minden betűjét imádtam. Fantasztikusan írsz, és tényleg teljesen átjön a dolog. Ha jól tudom van másik blogod, majd annak neki kezdek..:) Puszi: Mrs. Horan alias Nikii Kovács :D:$

    VálaszTörlés
  5. én pont fordítva vagyok, mint a többik, a blog címéből arra gondoltam, h larry-s lesz és örülök, h végre eljutott idáig a történet :D nagyon várom már a folytatást, mindenképpen olvasni fogom, úh lécci siess a kövi résszel :)

    VálaszTörlés
  6. Énse hiszek a Larry-s dologban.. de nekem tetszik... sőt.. jóhogy Larry-st írsz..:)) Csak ne legyen ilyen nyáladzások meg minden..xdd Amúgy tudod teis hogy imádom a blogod <3

    VálaszTörlés
  7. Ági hiszek benned és tudom hogy sokszor neked is kivan a képzeletbeli tököd azzal hogy buzik és tudom hogy tudod hogy nem azok én bízok benned és tudom hogy nem hagysz cserben én továbbra is olvasni és szeretni fogom. és tudom hogy nem fogsz homoszexuális dolgokat annyira belevinni:) és kitartó olvasó leszek és szeretni fogom minden ellenére mert ebből te valami egészen mást fogsz kihozni:D én érzem:)

    VálaszTörlés
  8. Kár volt a meleg dologgal tönkre tenni ezt a fantasztikus blogot... :(((

    VálaszTörlés
  9. Legjobb rész! Ássátok el magatokat, haterek. :D Larry. <3

    VálaszTörlés
  10. Ó, olyan kis édesek! :) Te csaj, baromi jól írsz!
    Nagyon tetszenek az írásaid a TRV-nek is rabja vagyok! :) Csak így tovább! :)
    Amire nagyon kíváncsi lennék, hogy tervezel-e saját, fiction mentes történetet, ami teljesen a tiéd, tudod, úgy karakterestülmindenestül:) (Értsd jól, ez is a tiéd, na! :D)
    XOXO Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet,nagyon sokat jelent nekem :) Igazából megfordult már a fejemben, hogy írok olyan történetet, ami nem a híres neves 1D-ről szól, viszont azt vettem észre, hogy sokkal könnyebb úgy olvasótábort találni, ha legalább egynek közülük, az arcát és nevét kölcsönözzük egy történethez, szóval van olyan történetem, ami nem a zenekarról szól. Mondjuk még nem kezdtem el feltenni és nem is biztos, hogy fogom.

      Törlés