2012. szeptember 2., vasárnap

Lacey Styles

*Lacey*


- Srácok, én nem akarom lelombozni senki kedvét... De Harry, ugye tudod, hogy ez így nekem nem fekszik. Én tudom, hogy te híres vagy és ez ezzel jár, hogy nem tudsz két lépést megtenni úgy, hogy ne készüljenek róla fotók. De te pedig ismered az én életemet és tudod, hogy miért nem fog ez így működni...

- Lacey ne csináld! Kérlek... - remegett meg a hangja

- Harry, pontosan te vagy, vagy ti vagytok azok akik tudják, hogy innestől fogva már csak egy lépés, hogy kiderítsék a nevemet, ha máskor is veletek látnak. És habár nyilván nem vagyok mindennapos életveszélyben, de nem előnyös ha az újságokban virít a képem meg a nevem. - minden mondatomra fokozatosan torzult el az arca és mintha a fájdalom ült volna ki rá, a végső döfést a következő mondatom adta meg - Úgyhogy ez így nem mehet tovább!- Itt gördültek le a könnycseppek a szeme sarkából és én csak most kapcsoltam. A homlokomra csaptam, majd nevetve átöleltem.  - Te kis bolond, ne sírj már! Nem is mondtam, hogy mit akarok. - Az arcát a nyakamba temette.
- Ki vele! - nyöszörögte fájdalmasan
- Nevet változtatni!- nevettem még mindig. Hitetlenkedve nézett fel rám. Szeméből kidörzsölte a könnyeket, majd megrökönyödve kérdezett vissza.
- Hogy micsoda?
- Jól hallottad!
- És... ezt... így... most... hogy?
- Tök egyszerűen, szépen beadom a papírt a kérelemről.
- De te ezt most döntötted el?
- Igazából már volt róla szó, csak eddig még nem volt létszükséglet. Viszont anya azt mondta, hogy eddig húzhattam és rohadt gyorsan találjam ki, hogy milyen új vezetéknevet szeretnék. Szóval várom az ötleteket.  És a Lacey Ellis-nek ünnepélyesen fogok búcsút inteni, szóval készüljetek egy ereszd el a hajamat partira. - nevettem
- Scott! Az olyan angolos. - javasolta Niall
- Túl gyakori. - hoztam a kifogást
- Harris. Az még hasonlít is a mostanira, ha kiejtjük.- állt elő Liam is egy ötlettel
- Keverném az eredetivel... rizikós. 
- Angel? - kérdezte Zayn, de én heves fejrázás mellett közöltem, hogy túl nyálas.
- Cruickshankes? - jött Louis sorra
- Ugye ezt viccnek szántad? - nevettem - Az életben nem tanulnám meg leírni.
- Dixie? - próbálkozott megint Zayn
- Hé, szerinted nem hangzik hülyén kimondva az, hogy Lacey Dixie? Mert szerintem igen. - nevettem
- Eggleston. (Louis)
- Kolowicz (Niall)
- Mork (Liam)
- Field (Niall) - De én mindre csak nemlegesen ráztam a fejemet. - Tudod mit? Menj férjhez és minden meg van oldva. - nevetett 
- Hehe, tekintve, hogy eddig még nem találkoztam normális hímneművel, így ez az opció el van vetve!
- Mi az hogy nem találkoztál, hiszen itt vagyunk 5-en is?- úgy látszik, hogy megsértettem Zayn önérzetét és nem bírta szó nélkül hagyni
- Jah, csak tekintve, hogy neked és Liam-nek van barátnője, Harry-vel nem tudnánk egymásba szeretni, Louis-val hamarabb ölnénk meg egymást, Niall pedig a főztömet jobban bírja, mint engem. Így ez az opció továbbra is kilőve. - nevettünk, bár Niall ezen lehet kicsit besértődött, de mit szépítsem. Harry eddig mélyen hallgatott, azonban itt nem bírta tovább.
- Na akkor még mielőtt bárkit férjhez adnánk idejekorán, én azt hiszem kitaláltam a tökéletes tervet. - kérdőn tekintettünk rá mindannyian - Szóval, mivel úgyis testvérekként nőttünk fel, felvehetnéd az én nevemet. 
- Ez nem biztos, hogy a legjobb ötlet. - aggodalmaskodtam
- Mert? 
- Nem, tudom csak fura lenne. 
- Pedig, akkor ha nagyon szorulna a helyzet, akkor meg lehetne magyarázni, hogy az unokatestvérem vagy, akivel régen jóban voltam, viszont csak most költöztél Londonba a suli miatt és ezért nem láttak eddig.
- Ez logikus! - hagyta jóvá Liam
- A-a. - tiltakozott Louis / ;P/ - Mi lesz, ha egymásba szerettek?
- Akkor... legalább már nem kell nevet változtatnia, ha feleségül veszem. - Karolta át a nyakamat és nevetett.
- Hülye! - böktem oldalba
- Ez mind szép és jó, de a sajtónak hogy magyarázod meg, hogy kikezdtél az unokatestvéreddel. - folytatta Lou
- Én emiatt nem aggódom. - rántott vállat. A többiek pedig igen furcsán néztek.
- Akarja mondani, hogy az úgysem fog megtörténni, mert képtelenek lennénk rá. Már számtalanszor elmondtuk, hogy olyan, mintha tesók lennénk. Ti megcsókolnátok a tesótokat?... Niall a kérdés alól felmentelek, mert tudom, hogy csak fiú tesód van. - nevettem. A többiek pedig kérdésemre nemlegesen rázták a fejüket. - Na akkor mostmár tudjátok, hogy miért nem fogunk mi soha összejönni. 
- Ez esetben ez tényleg egy jó megoldásnak tűnik. - Állt mellénk Zayn.
- Nos, a döntés úgyis az enyém lesz. De én meg had gondolkodjak még rajta. - néztem Harry-re, aki jóváhagyás képen homlokon puszilt, majd elpaterolta a többieket, mert már későre járt az idő és másnap mindannyiónkra húzós nap várt.

Este mivel már hulla fáradt voltam, így rögtön elaludtam, viszont másnap a suliban egyre ezen a név mizérián járt az agyam. Elég fontos döntés és Harry ajánlatával sem tudtam, hogy mit kezdjek. Logikus lépésnek tűnt, de tényleg fura lett volna. Egész nap magamban mondogattam, hogy Lacey Styles. Esküszöm úgy ismételtem, mint egy mantrát. Majd otthon fogtam egy papírt és leírtam párszor... na jó, sokszor. Majd döntésre jutottam és felhívtam anyát. Megbeszéltem vele a dolgokat, utána pedig Harry-t hívtam.

- Döntöttél? - kérdezte bármiféle köszönés vagy egyéb nélkül
- Hétfőn van valami halaszthatatlan dolgod? 
- Ha azon múlik, akkor át tudom ütemezni.
- Helyes, akkor én meg lógok. Egy feltétellel vagyok hajlandó a te nevedet felvenni...
- Igen?
- Szépen elmegyünk a családodhoz vasárnap és megkérdezzük, hogy ők mit szólnak hozzá. Apukádat is!
- Oké. - hallottam, hogy vigyorog - Úgyis régen voltam már otthon! - 'Lacey az?' - hallottam a háttérből Niall hangját, majd Harry motyogott valamit - Lacey, azt kérdezik a srácok, hogy nincs kedved átjönni?
- Hol vagytok?
- Niall-nél.
- Okoska, ettől a címet még nem fogom tudni. Bár directioner vagyok, lehet nem tartana sokáig kiderítenem.
- Ezt még lehet, hogy nem tudnád, mert itt még nem találkoztunk fanokkal, ez még lehet nem tudódott ki.

Beléfolyottam a szót. Lediktáltattam a címet, majd oda vettem az irányt.


- El sem hiszem. - ugrott a nyakamba Harry

- Hülye gyerek, ne örlülj előre! Mondtam, hogy a családodat is megkérdezzük!
- Úgyis bele mennek.
- Az egy dolog, hogy mit mondanak, de ha azt látom, hogy óckodnak az ötlettől, akkor majd szépen találok magamnak másik nevet. 
- Arra nem lesz szükség. - Niall hiányolt minket, így kijött ő is az előszobába, hogy hol a francban vagyunk már.  
- Mi van szöszi tán' vacsit kell főzni, hogy ennyire hiányzok? - szóltam be neki és nevettem, ő viszont duzzogva visszavonult
- Azt hiszem, ezért még ki kell engesztelned őt. - nevetett Harry
- Majd meg békél. - rántottam vállat és mi is bementünk a többiekhez

Kisebb fejetlenség uralkodott, de látszólag jól érezték magukat. Harry elkezdte szervezni, hogy akkor hétfőn ki megy helyette a stúdióba, meg hogy ő mire tud cserélni meg ilyenek, mire is Louis-nak pattant ki a fejéből a kérdés.

- Miért nem mentek péntek délután vagy szombat reggel?
- Szombat este lesz a Gólya bál az egyetemen és szándékomban áll ott lenni.
- Bálba megyünk! - nevetett Harry- Mikorra menjek érted?
- Bálba MEGYEK. Nem véletlenül nem hívtalak. Ha jönnél abból egy Harry Styles kisállat simogató lenne és nem Gólya bál. 
- A francba, pedig én bálba akartam menni. - duzzogott
- Ne szontyolodj el kicsi Harry, jövőhét szombaton tudod, hogy mennünk kell. - hívta fel rá a figyelmét Liam
- A francba, ott táncolni kell. - nyöszörgött Niall
- Csak, ha van kivel.- nevetett Harry- Márpedig Lacey-t nem adom, mert ő jól táncol.
- És én ezt akkor most vegyem meghívásnak? - kérdeztem vissza
- Igen, egészen nyugodtan.
- Akkor tekintve, hogy két bálba is kell mennem, és oda ruhákat kell venni, és nekem itt nincs egy barátnőm sem... Megengedem, hogy holnap délután elkísérj vásárolni.
- Óóóó, sajnos sürgős dolgom lesz a stúdióban. - adta az ártatlant, de átláttam rajta és a srácok is gondoskodtak róla, hogy tudjam az igazat, mert nagyban hümmögni kezdtek. - Na jó, egye fene.

Beszélgettünk még egy darabig és arra lettem figyelmes, hogy Harry nagyon elmélyülve pötyög a telefonján. 

- Te mit csinálsz ennyire nagyon?
- Oh - nevetett - Csak eszembe jutott, hogy mi van, ha ez a neved twitteren...
- Mi?
- Hát az hogy Lacey Styles. - nevetett még jobban
- Ennyire kispályásnak nézel?- kacagtam
- Akkor ne is nézegessem a felhasználókat, hogy hátha rád ismerek?
- Fölösleges... Amúgy olyan sok ilyen nevű van, hogy úgy kell nézegetni őket?
- Jah, van egy jó pár.
- Frankó... - húzgáltam a számat
- Aggodalomra semmi ok. Te leszel az eredeti és hamisíthatatlan. - mosolygott biztatóan

A péntek délelőttöm igazán izgalmakkal tele telt el. Vártam a bált, örültem, hogy megint mehetek Holmes Chapel-be és kicsit izgultam is, hogy Harry családja mit fog szólni a feltevésünkhöz. Délután üzletről üzletre jártunk, a végére úgy éreztem, hogy leszakadnak a lábaim, de megérte mert, nagyon szép ruhákat és kiegészítőket sikerült beszereznem.

1 megjegyzés: