2013. január 19., szombat

Szeretlek

http://www.youtube.com/watch?v=HvFvjXfW_wQ

*Lacey*


- Mindent hallani akarok! - nevetett Danielle

- Várj! Először a pizza. Már rendelem is. - hatott oda Louis, majd a gyors telefon után újra a kapcsolataink váltak témává
- Na és akkor most már beavatnátok minket is? (Liam)
- Kezditek? - néztem a srácokra, hiszen úgyis mindenkit ők érdekeltek jobban, gyanítom
- A-a, kezdjenek, akik hamarabb összejöttek. - vetette fel Louis és én egy aprót kuncogtam
- Most mi van? - nézett rám hülyén Harry
- Mi a bulin jöttünk össze. - vigyorogtam a képébe
- Ahogy mi is. - bólintott és elvigyorodott ő is. - De várj csak! Utána jöttetek össze, ahogy bejöttél a cuccodért vagy előtte?
- Előtte.
- Akkor ti kezdtek!
- Mit akartok tudni? - forgattam meg a szemeimet. És nem meglepő módon a csajok merültek bele a kérdezősködésbe
- Szóval akkor a bulin jöttetek össze... De hogy tartottátok titokban?
- Ez csak a véletlen műve. Tulajdonképpen le is bukhattunk volna. De ne mondjátok már, hogy nem vettétek észre. - hitetlenkedtem
- Hát Lacey, most meg ne haragudj, de téged Harry-hez is olyan furcsa szálak fűznek, hogy nem tudtam én speciel, hogy mit gondoljak. (Perrie)
- Ez így van! - mondta Liam és mindenki bólogatott nagyban
- De azért most már kezd tisztulni a kép, nem?
- De! - nevetett
- És ha szabad megkérdeznem, akkor miért titkolóztatok? - nézett rám rosszallóan Harry
- Nem az én bűnöm! - tett fel védekezésül a kezeit Niall
- Miattad te bolond! - mosolyogtam rá melegen - Tudtam, hogy így is elég bajod van, nem hogy még ha azon aggódsz, hogy ki fog engem csinálni a média vagy a rajongók, vagy épp mi lesz, ha netán egyszer szakítunk. - kiült a fejére, hogy mit gondol - Ó, én hülye, jártatom itt a számat, pedig ezek még eszedbe sem jutottak. - csaptam látványosan a homlokomra - Mindegy Harry, ezen most ne törd az agyad!
- Oké! - adta meg magát
- Akkor esetleg most már ti is mesélhetnétek a többieknek! - mindenki mélyen egyetértett velem
- Hát, mi is a bulin jöttünk össze... Na, de mit mondjunk még, hiszen minden itt zajlott a ti szemetek előtt. 
- Ja! De mi vagyunk az elsők, akik tudják? - kérdezte Liam
- Nem. - rázta meg Louis a fejét - Nem tudhattuk, hogy hogyan fogtok reagálni és ezért mentünk haza a hétvégén, hogy elmondjuk a családjainknak, hogy nehogy az újságokból tudják meg. 
- Miért azt hittétek, hogy majd kirohanunk és bemegyünk az első rádióba és elmondjuk, vagy hogy kiírjuk twitterre?
- Nem! De szerintem ez tök normális, hogy először azt akartuk, hogy a szüleink tudják. - mondta Harry
- Persze, amúgy igen. Nem is azért mondom. (Zayn)

***


Az éjszaka közepén valamikor egy kicsit megébredtem. Ez annyira nem is ritka jelenség, viszont mindjárt feltűnt, hogy Niall nem szuszog ott mellettem. Vártam egy kicsit, hogy hátha csak kiment a mosdóba, vagy inni, de jó darabig nem jött. Ekkor elhatároztam, hogy kimászok a takaró alól és megkeresem. Ahogy kinyitottam a szoba ajtaját és kiléptem a folyosóra, már tudtam is, hogy hol van. Halkan lementem a lépcsőn, nem akartam félbeszakítani. Ujjai finoman, lassan pengették a húrokat és mellé halkan énekelgetett. Nem tudtam kivenni, hogy mi az a dal, de lehet, hogy nem is ismerem. Az utolsó előtti lépcsőfok megnyikordult, ahogy ráléptem. Niall észrevette, hogy jövök és gyorsan abbahagyta az éneklést és a zenélést is. 

- Felébresztettelek? - nézett rám aggódva
- Dehogy! Csak hideg volt az ágy nélküled. - mosolyogtam és hozzábújtam
- Nem tudtam aludni, aztán gondoltam inkább lejövök és nem mocorgok ott, hogy ne ébresszelek fel. 
- Mit énekeltél az előbb? Nem ismerem a dalt.
- Semmi érdekes...
- Te írtad?
- Igen, de még nincs kész.
- Eljátszod nekem?
- De még tényleg nincs kész.
- Nem baj. 
- Te mindig eléred, amit akarsz. - mosolygott kedvesen
- Ahan. - bólogattam
- Gyere, takarózz be. - emelte meg a takaró szélét. Magamra húztam azt és hátradőltem a kanapén, hogy elférjen tőlem a gitárral. Újra neki kezdett a szép dallamnak, majd néhány akkord után a szövegbe is belekezdett. 



"Finally
She came along
Broke the spell
And set me free
Pushed aside
What use to be
All the broken hearted man that once was me
I never gave it up
I always believe
When she's in my arms I know what I achieve

So hear my loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I've been looking for
So hear my emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love

Hey
Cos I was lost
I was down and out
Until that day
I knew what my life was all about
Still wonder how
She came my way
She's the reason I'm smiling here today

So hear my loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I been looking for
So hear my emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of

Someone to love
To hold
To be my inspiration
Someone to touch, to cherish for life

So hear my loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I been looking for
So hear my emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love

Someone to love

Oh baby

So hear my emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love
Someone to love"


Teljesen elmélyedtem, amíg énekelt. Minden rezdülését magamba akartam zárni, ahogy pislant, ahogy ajkai finoman mozognak, amikor kiejti a szavakat és ahogy ujjai táncolnak a húrokon. Merengésemből az ébresztett, hogy hirtelen felém fordult és mosolyogva közölte

- Hát ez lenne az!
- Nekem ez nagyon is befejezettnek tűnik. - jegyeztem meg, de kedvesen
- Na jó. Valójában lehet tényleg be van már fejezve. Hogy tetszett?
- Ez egy gyönyörű dal a szerelemről. 
- Nem, ez egy dal rólad és te vagy gyönyörű. Tudod boldog vagyok, hogy végre elmondhattam a többieknek, hogy szeretlek. 
- Én is szeretlek és ha ez tényleg rólam szól, akkor azt sem tudom, hogy hogyan is köszönjem meg. 
- Bőven elég az, hogy itt vagy nekem.
- Mikor írtad?
- Folyamatosan. Tudod, egy Istennek sem bírlak kiverni a fejemből. Ez most lehet hülyeség, vagy gyerekes lesz, de te is szoktál rám gondolni? Normális az, hogy mindenről te jutsz eszembe? - egy kicsit kuncogtam
- Ó csak tudnád, hogy mennyit jársz a fejemben és mióta.
- Oh, a miótában tutira én nyertem. Tudod megláttalak ott az aréna folyosóján és szaladtál és lobogtak a szőke fürtjeid, meg ahogy olyan gondoskodó voltál azzal a lánnyal...
- Egy valamit elfelejtesz! - kacagtam - HI! WE ARE ONE DIRECTION! - utánoztam a hangjukat - ÉS HI! I'M A DIRECTIONER! Tudod én hamarabb tudtam rólad, mint te rólam. És valahogy te mindig kilógtál számomra a sorból. És nem csak azért mert ír vagy, vagy mert balkezes vagy és jobb kézzel gitározol - nevettem - Hanem mert te Niall Horan vagy, mindenki más Niall-je, de az én Niall Horan-em. 
- Istenem Lacey, én mindig vigyázni fogok rád, de csak remélni tudom, hogy együtt ki fogjuk bírni, ami még ezután következik, amiért mi egy pár vagyunk. 

5 megjegyzés:

  1. Óóó istenem, de aranyosak*.* Nesi ez nagyon jó rész lett:) Nekem nagyon tetszik, hamar a kövezkezőt:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett ez a rész is, tetszik h nem
    kapkodod el a történéseket. nagyon várom a következőt ;)

    VálaszTörlés
  3. Én is akarok ilyeneket mondani és hallani Niallnek/től :C
    Amúgy annyira kis édesek együtt:) Még Larryék is *-*
    Vártam volna, hogy valaki nem tudja megemészteni a Larry dolgot vagy valami ilyesmi. Bár még lehet ebből valami. Egyébként tök jó volt, hogy most egy kicsit lemaradtam a részekben és egyszerre hármat olvastam. :3 Várom a következőt xx.

    VálaszTörlés
  4. Szia beraktam a blogodat kedvencnek az én blogomba, ha betennéd az enyémet a tiédbe megköszönöm :) http://ilovehimforeverstyles.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Sziaaa wow nagyon tetszik a blogod akit az egyik kommentelő ajánlott és 1,5éjszaka elolvastam a teljes történetet és minden betűjét imááádom*_* siess a kövivel

    VálaszTörlés