2012. december 7., péntek

Let's have sex

*Lacey*

Még tömtük a fejünket, amikor be állított Louis is. Megkínáltuk őt is, majd kezdetét vette egy számomra majdhogy nem 100%-ban érdektelen beszélgetés. Az a helyzet, hogy ha a One Direction-ből 3 embert egy légtérbe zárnak, ott elkerülhetetlen, hogy előbb-utóbb munkáról essen szó. Pláne most, hogy itt az új dal, új klip és a karácsonyi jótékonysági koncert előtt állnak. Addig ficánkoltam, míg a fejem Harry ölébe nem került és el nem kezdte birizgálni a hajamat. Ezeknek a következménye pedig az lett, hogy elaludtam. Jó ízű szunyámat Harry zavarta meg.

- Mirmurr! Kelj fel!
- Nem! - ellenkeztem
- De akkor bepisilek.
- Na jó, akkor inkább mégis! - nevettem, majd megemeltem magamat és álmosan dörzsölgettem a szememet.
- Szuszi, tán' nem aludtál az éjjel? - nevetett rajtam Louis
- Harry túlságosan lefoglalt. - mondtam némi huncutsággal a hangomban. A fejüket látni kellett volna, szavakkal szinte leírhatatlan, hogy mi ült ki rá. Vagyis talán a féltékenység állt volna hozzá a legközelebb? Nem tudom eldönteni. De mindenesetre a nevetés kitört belőlem. - Amúgy a nagy beszélgetésből az lett, hogy az első mondatának a felét sem hallottam, mert bealudtam. Hány óra van?
- Hat. És éppen azon gondolkozunk, hogy főzni kellene valamit, csak mindenki lusta elmenni vásárolni.
- Haha, hát én sem fogok. De főzni főzök.
Harry visszatért közénk. Már sorshúzásról, kajarendelésről és minden egyébről is szó esett, mivel tényleg senki nem akart boltba menni, de végül Harry és Louis meg adta magát. Nekem pedig ördögi gondolataim támadtak. Amint becsukódott a srácok mögött a nagykapu, Niall-el megtámadtuk egymást. Nehezen akartak elválni egymástól az ajkaink, de Niall mindjárt a korholással kezdte.
- Tudod Lacey, azt hiszem te jobban élvezed ezt a titkolózósdit, mint én.
- Én meg biztos vagyok benne. - nevettem
- Nem akarjuk legalább nekik elmondani? - próbálkozott
- Nem! - ráztam meg határozottan a fejemet - Valahogy én úgy érzem, hogy inkább máskor kellene. De ne aggódj, én sem fogom már sokáig bírni.
- Komolyan? - búgta szexin a fülembe és közben végig simított a csípőmtől hátra a gerincem felé
- Igen. - sóhajtottam - Határozottan. - ajkaink ismét egymásra találtak és én már a teljes elgyengülés határán billegtem. Észbe kaptam, mert tudtam, hogy vissza kell szereznem a lelkierőmet és az irányítást, ahhoz hogy véghez vihessem a tervemet.
Elhúzódtam tőle és addig toltam a mellkasánál fogva magam előtt, míg a kanapénak nem ütközött és rá nem rogyott. Az ölébe ereszkedtem és hevesen kezdtem csókolni, s közben úgy finoman mocorogtam az ölében. A kezeit végigsimította a combomon, végül a fenekembe markolt. Ajkaimat eltéptem az övétől és a nyakát kezdtem puszilgatni.
- Tudod... miért... jó,... hogy... titkolózunk? - mondtam szaggatottan a puszik miatt
- Nem, de gondolom elmondod...
- Az, hogy... szexelhetünk... itt... úgy,hogy... Harry... még csak... nem is... sejti. - folytattam
- Lacey, te jól vagy összerakva? - tolt el a vállaimnál fogva
- Ahan... - kuncogtam huncutul
- De biztos vagy benne?
- Abban, hogy jól vagyok-e összerakva? Nem egészen... De abban, hogy kívánlak... Nos, teljes mértékben! - megragadta a csípőmet, szorosan magához húzott és olyan hevesen csókolt, hogy ismét a fejvesztés fenyegetett - Ne, itt! Gyere, menjünk fel! - húztam magam után
- Te Harry ágyában akarsz szeretkezni?
- Nem ragaszkodom az ágyhoz, csak ne idelent, hogy ha hazaérnének, akkor legyen időnk magunkat összeszedni.
- Rossz vagy! - kacagott
- Baj? - kekeckedtem
- Ohhh, dehogy! De a rossz kislányokat el kell fenekelni.
- Csak, ha elkapsz! - szaladtam fel a lépcsőn. Nem jutottam messzire, a lépcső tetején már el is kapott. Ismét a fenekemet markolta, azt hiszem jót tett, hogy egész nap egy szál bugyiban flangáltam előtte, és megemelt. Lábamat a csípője köré fontam, ő pedig mellkasával a falnak nyomott.
- Elkaptalak! - duruzsolta
- Öhm, azt észrevettem. - kacagtam
- És akkor most jön a fenekelés?
- Hmmm... lehet nem is volna olyan rossz! - haraptam meg finoman a fülcimpáját
- Kérj meg rá!
- Hogy elfenekelj? - csodálkoztam
- Igen!
- Majd, ha fagy! - nevettem
- Cicám, tél van!
- De még nem fagy! - hallottam, hogy be áll a kocsi, szerencsére tényleg csak a kisboltig mentek - Visszaértek, tegyél le!
- De hamarosan fagyni fog! - csókolt meg, majd leeresztett

Én beszaladtam Harry szobájába, hogy csórjak egy gatyát. Majd én is lementem a fiúkhoz.

- Hát, te hol jártál királykisasszony? - kérdezte Harry. Niall Harry  mögött állt, Louis pedig a konyhában volt, így nem rejtegette a gonosz mosolyt ami Harry kérdésére az arcára futott, de visszájára fordítottam a dolgokat.
- Felmentem egy nadrágért, mert attól tartottam, hogy ha sokáig nem jöttök, akkor Niall megerőszakol.
- Niall, a pöcsöd lecsavarom! - fordult felé Harry, így most én vigyoroghattam gonoszan

***

Csak ültem az ágy végében és bámultam magam elé. Azt vártam, hogy Harry is visszaérjen a tusolásból és megvitathassuk az élet nagy dolgait, ahogyan azt már tegnapra is terveztük. Harry hosszas fürdési szokásainak hála bőven volt időm, hogy elkalandozzanak a gondolataim.
- Hahó! Itt vagy? - csettintgetett az orrom előtt
- Úgy fest.
- Szerintem meg nem! Itt beszélek hozzád már mióta!
- Jól van, bocsánat! Én úgy szeretlek! - sírtam el magamat még számomra is váratlanul
- Jól vagy? - mászott mellém az ágyba
- Nem. - ráztam meg a fejemet
- Na jó, add a pocid! - húzta a hátamat a mellkasához, jobb kezemmel pedig a hasamat kezdte simogatni
- Átlátsz rajtam! - töröltem le a könnyeimet és igyekeztem magamat összeszedni
- Na jó, mesélj! Mi nyomja a kicsi szívedet? Ok nélkül még ilyenkor sem szoktál sírni.
- Nem tudom, csak... úgy szeretlek!

3 megjegyzés:

  1. wáó imádom,nagyon izgulok,hogy mi lessz:) kiváncsi vagyok,hogy Lacey komolyan gondolja-e amit Harrynek mond:))

    VálaszTörlés
  2. Lacey kicsit megszívatta Niallt.:DDD
    "Niall, a pöcsöd lecsavarom" - ezen meghaltam XDDDDD
    Egyébként én is kíváncsi leszek, hogy ebből a sírós-szeretlek dumából mit akar kihozni Lacey.

    VálaszTörlés
  3. "Niall, a pöcsöd lecsavaromom!" meghaltam xdddddd jó rész lett és mint ahogy gondolom mindenki, én is kiváncsi vagyok mi lesz a sírós szeretlekes dologgal! :) Kövit! Szandii xx

    VálaszTörlés